Karolina Nordholm

Direktlänk till inlägg 17 juni 2010

Tralalala....

Av Karolina - 17 juni 2010 21:50

Jag hade enormt dålig fantasi vad det gällde rubriken, men sak samma, det är ju bara en rubrik. Det är ju meningen att den ska verka spännande för att locka läsare. Jag tror inte att jag lyckades så bra med en spännande rubrik. Egentligen så borde man ju ta något som har med själva inlägget att göra, men när man inte riktigt vet vad man ska skriva eller om man ska skriva om en massa olika saker, ja då har man problem.

Nu var det ju inte det här jag skulle skriva om, men det blev så ialla fall. Jag känner bara för att uppdatera lite om hur min dag har varit sen sist jag skrev.


Well, jag hamnade i gällivare som jag har skrivit tidigare. Lyckades hitta ett skitfint pussel på 1000 bitar som jag bara längtar tills jag får sätta fingrarna i. Ja, för er som missat den lilla oviktiga detaljen om mig - Jag älskar pussel!! So me alltså!

Köpte mig också en kaktus till mitt rum, egentligen var jag på jakt efter en plastblomma, mest med tanke på att det ser så dött ut i mitt rum. Men jag hittade ingen som jag gillade, jag hade ju kunnat köpa en vanlig blomma.. men naaää, jag är kass på att hålla dom vid liv. Jag glömmer alltid att vattna dom. Så en kaktus passar lite bättre, dom är mer..lättskötta.

Jag hittade en jättefin topp som jag ville ha, men då hade jag för lite pengar. Hmm.. hoppas den finns kvar till senare.


Ja, utöver det - min lillebror hade en kompis med sig. Det betyder att jag nu är hörselskadad av allt liv och oväsen dom två förde med sig. Elias lyckades också skämma ut mig, jag går inte nå djupare i det för då blir inlägget längre än vad det vid det här laget redan är. Ialla fall, prevcis efter att han skämt ut mig så sprang han bakom en gungande gunga utan att se sig för... och SMACK - Knockad unge som for i backen, han storgrina. Fast det kan man ju förstå.



Nu ikväll så har jag gått en långppromenad med min ena kära halva Moa, riktigt givande. Gud vad vi surrade om allt mellan himmel och helvete.
Tur att jag har dig älskade vän! <3


Det här blev ett väldigt långt inlägg...suck. Hur lyckas jag. Skrivsugen antar jag. Nu ska jag titta Tv ett tag, blir nog en tidig kväll. Jag kan inte sova bort hela dagen imorgon för jag ska följa pappa med hunden till djursjukhuset i Lule.

Då vet ni det också ;) Onödigt - Jag vet!




Puss & Kram



Saknar Parinya som nå tok!! <3




Now the days are so long that summer´s moving on

We reach for something that´s already gone

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolina - 3 november 2013 20:41


Jag bryter ihop. Satans faser. Detta kommer bli en låååååång vecka med mycket blod, svett och tårar. Nu när jag väl håller på med körkortet så känns det ännu längre bort än vad det gjorde innan... Faserna känns omöjliga att klara av. Men om alla andr...

Av Karolina - 3 september 2013 18:08

Im alive! Hade glömt bort att det här stället fanns. Kikade in som hastigast och kom på att jag kanske borde skriva en rad eller två. Sagt och gjort! Livet leker, allt är bra! Vi är kvar i jokkmokk, där det just nu är rabalder utan dess like... Ni ha...

Av Karolina - 21 januari 2013 19:29

   Som jag saknar min farmor Ester...                 Bilderna är från absolut sista gången jag träffade henne.. September 15-16.    ...

Av Karolina - 7 januari 2013 19:41

Nog var det ett bra tag sen man var in och skrev några rader! Det har sina anledningar! Har varken tid, lust eller inspiration! Kort uppdatering! Vi kommer sakta men säkert iordning i våran nya lya! Sist jag skrev hade jag just avslutat min första ve...

Av Karolina - 30 november 2012 19:42

Snart snart snart! I torsdags fick jag nycklarna till lägenheten, adressändring och allt annat viktigt är fixat! Imorgon kommer mina två favoritpojkar och anders med flyttlasset! Imorgon blir det hej jokkmokk - hejdå porjus! " man kan ta en person...

Ovido - Quiz & Flashcards