Karolina Nordholm

Alla inlägg den 11 juli 2010

Av Karolina - 11 juli 2010 16:59

Ja, superfint väder. Och vad gör då jag inne? Jo, jag höll allvarligt talat på att få solsting så jag gick in och vilade mig från solen ett tag. Just nu sitter jag och funderar på om jag ska ta och gå upp och rota reda på nå gamla jeans som jag kan klippa sönder till shorts. Det behövs till mina bleka ben.. Aja, jag får se hur det går med det projektet.


Jag och Åman har konstaterat att bromsar och spindlar är skitäckliga. Vi blev anfallna nere vid laponia porten. Åman blev påhoppad av en spindel och mamma blev offer för bromsarna. Nedrans kreatur..

Utöver det.. Ingrid och Åman har farit nu och det ät tyst och tråkigt här hemma.

Men jag ska utnyttja tillfället och vila upp mig inför morgondagen. Imorgon är det sista dagen som  " solflicka ", och veckan därpå går jag på igen fast som vikarie - spännande säger jag bara!


Jag hade tänkt att dra ner till gymmet idag, men just nu känner jag mig obeskrivligt seg. Nåja, jag ska nog lyckas locka fram energin. Om jag så måste locka med sockerbitar och pincett för att få tag i den! För ner dit ska jag!!!




gammal bild ;P




I wanna hold you close, always all the time<3

saknar min Parinya :(   

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards