Karolina Nordholm

Alla inlägg den 15 juli 2010

Av Karolina - 15 juli 2010 19:42

Kan säga att det var skönt som tusan att sova ut idag. Nog för att mamam började tjata på mig att jag skulle upp redan klockan 9, men jag var inte vid medvetande tillstånd då. Men när klockan var 10 började jag känna mig lite mera mänsklig, så då tog jag mig upp.
Efter lunch for jag till gällivare tillsammans med mamma och Elias. Mamma tyckte att vi skulle spela Minigolf - sagt och gjort. Jag planerade att vinna hela klabbet, och till en början såg det ljust ut. Jag ledde med över 10 poäng. Sen drabbades jag av min vanliga otur i det där förbaskade spelet. Så morsan vann..jag skyllde på att banorna lutade åt fel håll och att det var fel på bollen!

Sen lurade jag in henne på en affär för jag behövde ett par shorts. Jag hade ju inga.. men nu har jag :) Jag måste ju få lite färg på mina likbleka ben, så nu får jag väl hoppas på lite varma dagar så jag kan använda dom.


Mina planer för kvällen var att dra ner till gymmet för ett riktigt hårdpass. Men det gick inte som planerat.. jag hade så satans ont i huvudet och jag kände mig trött och seg. det slutade med att jag la mig på sängen för att vila lite.. men det slutade med en powernap! Jag känner mig fortfarande så där äckligt seg... så jag drar nog till gymmet nån annan dag istället. Jag hinner ju på lördag när jag har delad tur..



nej, nu ska jag slappa och tagga inför imorgon :) Jobb från 13.30 till 21.15


Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards