Karolina Nordholm

Alla inlägg den 14 juli 2010

Av Karolina - 14 juli 2010 20:15




 Fantasi är det vi vill ha, men verklighet är det vi får!



  





Jag saknar Honom så otroligt mycket, saknaden är enorm. Det finns inte ord som är nog stora eller djupa, som kan beskriva det jag känner. 

Jag känner mig så tom...   

Parinya   - Kom hem!


Av Karolina - 14 juli 2010 16:54

Jobbade idag med, men jag hade en kort tur vilket var ganska skönt. Jag var hemma strax efter 1. La mig på en gång i soffan och kopplade av lite och lyckades somna i typ en kvart. Gode behövligt med tanke på att jag sov oroligt inatt..

Imorgon är jag ledig, det känns skönt! Idag fick jag också veta att jag ska jobba helgen, och jag oroar mig allvarligt talat för söndages tur, 07.30 till 17.00 - det kommer säkert kännas segt dom sista timmarna. Men det får gå det med :)



Jag sitter och väntar på maten just nu, som förmodligen är klar vilken minut som helst. Efter den ska jag och bästaste Moa dra ner till gymmet och göra ett försök till att bli vältränade, för en sak är ju säker - man blir inte vältränad om man bara sitter inne framför den här dumburken. Och medans jag ännu har energin så ska jag passa på. För i helgen lär det nog inte bli av med nån träning.




  

Jag - smutsig spegel - Åman som fotograf



Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards