Karolina Nordholm

Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Karolina - 2 augusti 2009 11:55

Ja, det blev ju inte som jag tänkt mig. Sist jag skrev så hade vi tänkt fara hem till mig några dagar senare, men helt plötsligt så for vi hem till Porjus på kvällen efter middagen ^^ så nu har jag varit hemma sen i fredags. Skönt att komma hem ändå, känns som om jag har varit påsprång hela sommaren och inte vart hemma alls, kan säga att jag har saknat min säng.

Vi stanade till hos Micke i Jokkmokk och fick oss lite kaffe, vi blev kvar där i lite över en timma och skrattade ihjäl oss. Jag sa nämnligen att han var soim en liten husmus som går runt och småplockar hela tiden. Åman kunde givetvis inte vara tyst, så hon sa något ungefär så här - Men för helvete, de är väl ändå du som är hans mus!!
HAHAH XD vi skrattade nästan så vi grät och micke var nära på att färga om köket i kaffefärg xD :P


Igår färgade Åman mitt hår, blev bra men lite mörkt, men det brukar gå till sig :) Sen på kvällen kom Annelie och ungarna hit på middag, då var det fullt hus.


Vi far nog till jokkmokk imorn om allt går som de ska.


Och jo...GRATTIS TILL KÖRKORTET BJÖRN!!  :D:D:D:D:D:D

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards