Karolina Nordholm

Alla inlägg den 12 augusti 2009

Av Karolina - 12 augusti 2009 18:41

Haha, vilken dag kan jag bara säga. Vaknade tidigt imorse av att mamma och elias grälade i badrummet ( som inte ligger långt ifrån mitt rum )

Lagom mysigt..tog ett bra tag innan jag lyckades somna om, och när jag väl gjorde det så sov jag oroligt och vaknade till hela tiden. Tillslut när jag vaknade och kände mig klarvaken ( kl 11.15 ) gick jag upp. Fem minuter senare ringde mamma, som trodde att jag redan var uppe och hade ätit frukost osv. Aja, vi surrade ett tag och sen gick jag ner för att stoppa något i magen. Det blev knäckebröd och apelsin juice. Sen tog jag på mig kläder och gick en skogspromenad med hunden. När jag kom hem la jag mig framför tvn ett tag och sen ställde jag mig och gjoirde kycklingsallad.

Kan bara säga att det blev ganska mycke - jag skulle kunna föda en hel armé. Men å andra sidan blev den snuskigt god, speciellt om man blandar i salladsdressing. Så..jag bjöd på middag ikväll.

 Nu har jag ett bra tag försökt att förstå mig på facebook, som jag haft problem med ett tag. Och jag tror att jag har lyckats..Jag har i alla fall laddat upp lite bilder och lyckats acceptera en hel hög med vänförfrågningar ^^ känner mig faktiskt stolt.

 Just nu sitter jag här och funderar på vilken film jag vill se..kommer inte på någon bra. Jag sitter också och saknar Micke som tidigt imorse for till finland med familjen för att hälsa på någon kompis till dom. Dom planerar att komma hem på söndag..men man vet aldrig, dom kanske blir där längre..

Hoppas inte - jag är sugen på att fara till Njavve och fiska i forsen ^^


Jaja, nog om allt. Älska låten btw <3

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards