Karolina Nordholm

Direktlänk till inlägg 13 juli 2010

Falling apart

Av Karolina - 13 juli 2010 19:54

Första dagen som vikarie är avklarad! Jag antar att jag har klarat det ganska bra, jag menar jag har ju inte tagit ihjäl någon eller skickat någon till lassa. Så det här ska nog gå bra.

Usch, jag har kännt mig seg hela dagen. Min mage och rygg har värkt hela dagen och nu har jag ont i skallen. Jag måste ha varit lite trött när jag kom hem, för jag somnade i världens konstigaste ställning tvärs över sängen. Och ändå har det varit en lugn dag.


Pappa har varit och kollat på en bil i Älvsbyn idag :) Vi ska ju skaffa en billig men ändå bra manuell bil som jag kan börja övningsköra med. Ser fram emot det :) Hoppas på det bästa nu, han skulle ringa gubben som sålde den ikväll igen och prata lite mer.



Falling apart - det är just det jag gör nu. Jag känner mig splittrad och allt annat än hel. Jag förstår inte hur allt kan gå så sakta. Jag visste att saknaden skulle bli jobbig, men att den skulle vara så här jobbig och dryg kunde jag inte föreställa mig. Det är värre än väntat.
Det känns som evigheter innan Han kommer hem igen. 3 månader... I skolan gick det fort. Dagarna, veckorna och månaderna rusade förbi. Men inte nu, det har aldrig gått så sakta som det gör nu.
Kom hem min älskling<3 jag behöver dig..

Wish you were here. I miss you like hell!



Jag vill se Eclipse nu! Känner suget efter att få se den :) Så bra alltså!



Nu ska jag sova Tv, och tagga inför morgondagens jobb och slit.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Karolina - 3 november 2013 20:41


Jag bryter ihop. Satans faser. Detta kommer bli en låååååång vecka med mycket blod, svett och tårar. Nu när jag väl håller på med körkortet så känns det ännu längre bort än vad det gjorde innan... Faserna känns omöjliga att klara av. Men om alla andr...

Av Karolina - 3 september 2013 18:08

Im alive! Hade glömt bort att det här stället fanns. Kikade in som hastigast och kom på att jag kanske borde skriva en rad eller två. Sagt och gjort! Livet leker, allt är bra! Vi är kvar i jokkmokk, där det just nu är rabalder utan dess like... Ni ha...

Av Karolina - 21 januari 2013 19:29

   Som jag saknar min farmor Ester...                 Bilderna är från absolut sista gången jag träffade henne.. September 15-16.    ...

Av Karolina - 7 januari 2013 19:41

Nog var det ett bra tag sen man var in och skrev några rader! Det har sina anledningar! Har varken tid, lust eller inspiration! Kort uppdatering! Vi kommer sakta men säkert iordning i våran nya lya! Sist jag skrev hade jag just avslutat min första ve...

Av Karolina - 30 november 2012 19:42

Snart snart snart! I torsdags fick jag nycklarna till lägenheten, adressändring och allt annat viktigt är fixat! Imorgon kommer mina två favoritpojkar och anders med flyttlasset! Imorgon blir det hej jokkmokk - hejdå porjus! " man kan ta en person...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28
29
30 31
<<< Juli 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards